Monday, April 19, 2010

thanks for the day

hurm........sorylah baru hari ne saya update blog ne..huhuhuuhu..sory ek..hihihih..papa pun have a good day my fwen.....sory kalu da terkasr bahsa sama kamu..da terseliuh cakap....yang buat kamu sakit hati.....saya minta maaf[selalu minta maaf ja taw] sebab tu ja ayat yang sy taw cakap..huhu..jangan marah saya ar......sebenarnya saya boring ne duduk di rumah sorang2.....tadi saya tingu TV2...ada cerita tu melayu tajuk dia Maai Menanti........slang dia kan sebijik sabah punya slang bah..dorang buat shooting di lahad datu..begitulah bahasa kecintaan saya tu..hihih....masih tida lupa bahasa saya yang satu ni..hih walupun ada belajar sikit2 bahasa hokien di penang sama bhs mandarin...hurm tetap tida lupa juga tu bahsa sabah bah..hihi masih ada lagi tu bahsa...eh pa bah sy cerita ne...saya maw tulis saja ne niari..hurmmmmm...heheheh tadi sawo sy marh kali tu.....saya kasi biar2 dia bukan bermaksud saya maw kasi biar2 dia juga baitu tapi saya masih sakit hati bah sikit..maw kasi luah enda maw..dia lagi yang merajuk nanti...huhu..nemaw la...susah betul ne hati yang saya maw jaga ne......tapi saya sayang..hihih...hurm..maybe maw jalan2 ne sana kadai nanti tguk2 barang pa yang cantik..hihihi..jalan2 seja..biarlah boring bah saya dirumah....hurm.....pa la sy maw buat ne ar/ tulung bha suggest sama saya.......saya dengar lagu saja ne skarang..hurm betul2 bosan....penat sudah maw tidur..heeeee....saya p cuci mata seja bha..hihih..

No comments:

Post a Comment